In/utcheckning och boende

Generellt:

Incheckning kan ske både före- och efter lagets första match.

Boende på skola:
  • Deltagarkort A: Incheckning på skolan fredag 13/4 från kl. 17:30.
  • Deltagarkort B: Incheckning på skolan lördag 14/4 från kl. 08:00.

Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till skolvärden

Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"

Vid ankomsten till skolan så skall laget lägga en depositionsavgift till skolvärdarna på 500 kronor som återges vid godkänd utcheckning från skolan. Skolvärdarna tar en bild av klassrummet och uppmanar även lagledaren att göra samma sak. Använd gärna mobiltelefonen som kamera.

Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider.

OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 14.00

Städning av klassrum och återställning av möbler: Varje lag ansvarar för att klassrummet återställs i samma ordning som vid ankomsten till skolan. Lagledaren kontaktar skolvärdarna som följer med och inspekterar klassrummet innan avfärd. När skolvärdarna har godkänt städning och överlämning av klassrum så återbetalas depositionen på 500 kronor till laget,
  • Boende på Hotell Arkad och Good Morning Hotell. (Kat. D)
    • Deltagarkort E: Incheckning på hotell, fredag 13/4 från kl. 15:00. Incheckningstid kan variera. Kolla med ert hotell.

    Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i hotell receptionen.

    Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"

    Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider. Intressanta erbjudanden under och efter cupen

    Eget boende (lokala lag), på annat hotell eller stugby som laget ordnat själv.(Kat. C)
    • Deltagarkort C: Incheckning på ABB Arena, fredag 13/4 från kl. 17:00 och på lördag 14/4 från kl. 08:00.

    Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i Service Center (ABB Arena Syd).

    Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning PDF)"

    Incheckning på ABB Arena Syd skall göras under cupens 1:a dag. Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider. Intressanta erbjudanden under och efter cupen.

    Erbjudande till lag med eget boende.

    Har ni bokat deltagarkort C och vill boka extra måltidskuponger för att laget ska kunna äta tillsammans på nära håll utan att behöva stressa runt och leta restaurang med bra mat?

    Pris: 80 kronor per måltid.

    Info om boende & måltider, deltagarlista och slutbetalning.

    Behöver du information om lagets boende och måltider för laget?

    Redigera din anmälan på cupens hemsida. Där hittar man uppgifter om boende och vilka skolor man äter på samt klockslag för matservering.

    Boka extra måltidskuponger för:
    • Fredag middag (kl. 17-21)
    • Lördag lunch (kl. 11-15)
    • Lördag middag (kl. 17-21)
    • Söndag lunch (kl. 11-15)

    Sista datum för bokning av extra måltidskuponger är 2 april.

    Boka detta genom att redigera din anmälan på cupens hemsidan.

    Kvarvarande måltidskuponger kommer att säljas på Service Center i ABB Arena Syd.

    Har ni betalat in rätt belopp för ert deltagande?*

    Redigera din anmälan på cupens hemsidan och kolla så att ni inte har betalt för mycket eller för lite. Är det något som ni undrar över gällande ekonomi kontakta monika@vib.se eller ring på 021-14 90 99 mellan 9 - 13 (Ej fredagar).

    Vänliga hälsningar,

    Mälarenergi Cup

    Intersport Brages Hummel Unihoc Svenska Kyrkan BLE All In Avis Hyresmaskiner Kokpunkten Hotel Plaza